A belső terét is megmutatta a nemrég leleplezett áruszállító-tanulmányának a Porsche, és a Vision Renndienst belül talán még izgalmasabb, mint kívül.
A Porsche múlt ősszel gondolt egyet, és elővett egy tucat tanulmányautót, amin az előző években dolgoztak, és az egyik izgalmasabb volt, mint a másik.
A koncepciók közt ott volt a Vision Renndienst is, egy izgalmas kisbusz, amivel a korabeli versenycsapatát kiszolgáló Transporter furgont elevenítette fel a Porsche modern formában.
A Vision Renndienst most ismét előkerült, és ezúttal a belső terét is megmutatta a Porsche.
A retró és futurisztikus elemeket ötvöző kisbusz utastere azért is izgalmas, mert a jellegzetesen porschés műszerfala a vezető helyével együtt középre került. A két oldalon kijelzők kaptak helyet, a kilátásról a panorámaszélvédő gondoskodik.
Két utas egy sorral hátrébb, a sofőr két oldalán foglalhat helyet, akárcsak a McLaren F1-ben.
A Vision Renndienst pedig a harmadik sorban is helyet adhat három utasnak, így ez lett a Porsche első hatüléses autója. A vezetőülés egyébként 180 fokkal hátrafordítható, amivel társalgóvá alakítható a futurisztikus belső tér.
A Vision Renndienst bemutatójakor is mondtuk, és most is úgy gondoljuk, hogy a Porschének ezt a modellt is fel kellene vennie a kínálatába. Ha már a klasszikus sportautók mellett szabadidő-terepjárókat, a Panamera Sport Turismo és a Taycan Cross Turismo révén pedig kombit is kínálnak, a Renndienst a legmenőbb kisbusz lehetne a piacon.