Egy Audi Q5-ről, pláne egy Porsche Cayenne-ről könnyen megmondjuk, hogy díszterepjárók, de mi a helyzet akkor, ha a terepjárók atyja, vagyis a Land Rover mutat be egy új SUV-ot? Összeszedtünk néhány érvet és ellenérvet, hogy könnyebben el tudd dönteni, terepjárókat gyárt-e még a Land Rover, vagy csak a régi szép emlékek mondatják velünk, hogy a Discovery Sport több egy átlagos SUV-nál.
Terepjáró, mert:
- Land Rover
- A 240 lőerős benzines és 190 lóerős dízelmotor teljesítménye inkább illik a Pilisbe, mint a Budaörsi úti dugóba
- 21,2 centis hasmagasság
- A srácokat Haldex-rendszerű összkerékhajtás és független hátsó felfüggesztés nélkül is el lehet vinni a suliba
- Hatfokozatú manuális váltó
- A nyolccolos érintőképernyő hangfelismerő navigációs rendszerrel és wifi-hotspottal bárhol jól jön, de igazán csak azok tudják értékelni, akik tévedtek már el az isten háta mögött az éjszaka közepén
- Vontatásasszisztens 4 prez!
Családi autó, mert:
- Akár hét személy is elfér benne 2-3-2-es osztásban
- De ha csak öten utazunk, akkor a hátsó lábtér akár egy méteresre is növelhető
- 150 lóerős dízelmotor
- Kilencfokozatú automata váltó
- 4,6 méteres hossz
- A sávelhagyás-figyelmeztető és táblafelismerő rendszer terepen lényegében értelmezhetetlen, de az automata vészfékező is inkább városban hasznos
- Túl szép ahhoz, hogy összesározd