Távozott egy szponzor a száguldó cirkuszból.
Sajtóinformációk és cégközeli források szerint nyolc év közös munka és több mint 150 futam után 2019. december 31-ével lelépett az F1-ből a Tata Communications, amely a sportág digitális transzformációjáért és kommunikációjáért volt felelős.
Ezt azt is jelenti, hogy a legnagyobb indiai telekommunikációs cég távozásával – a Forbes szerint – 26 millió dollárnak, azaz mintegy 8 milliárd forintnak mondhat búcsút a sportág.
Ez a kieső összeg elvileg simán visszajön az F1-nek, amennyiben hinni lehet az angol sajtóértesüléseknek, amelyek szerint a sportág évi 50 millió fontos szerződést írt alá Szaúd-Arábiával, vagyis annak nemzeti olajtársaságával, az Aramcóval a Szaúd-arábiai Nagydíj megrendezésére 2021-től kezdődően.
Eközben...
(Forrás: planetf1.com, fotó: Getty Images)