Az eredeti Porsche 356-nak eléggé elszállt az ára ahhoz, hogy legyen piaca a replikáknak, és a japán Rudder International egy egészen érdekes koncepciót épített a Daihatsu mini roadstere alapján.

1948-ban ezzel a modellel indult a Porsche pályafutása, és a klasszikus 356-ból manapság többszázezer dollárt kérnek egy hibátlan példányért. Az ikonikus modellt régóta idézik meg különféle replikák, és ezúttal nem a bogárhátú Volkswagenből építettek egyet, hanem egy hasonlóan kicsi roadster, a Daihatsu Copen adta az alapokat.

A japán kei-kategóriába tartozó mini sportkocsi tökéletes alapja volt a Porsche-replikának, hiszen a méreteik nagyon hasonlóak.

A 660 Speedster névre keresztelt, retró stílusú roadster 3,96 méter hosszú, de mindössze 1,67 méter széles és 1,26 méter magas lett, és az alakja még úgy is tökéletesen idézi a Porschét, hogy orrmotoros és fronthajtású az autó.

Az eredeti Porsche kézzel hajtható vászontetőjével ellentétben a Daihatsu elektromos mozgatású keménytetővel készül,

és ezt a 660 Speedster is megtartotta. A motorja a Copen eredeti 660 köbcentis, 64 lóerős háromhengerese, és az ára sincs elszállva, 3,99 millió jent kérnek érte, ami körülbelül 11 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

Nem mindennapi kaland volt lánctalpas Porschével meghódítani az Antarktiszt

A veterán Porschét immár mind a hét kontinensen vezették.

Csodálatos speedster lett egy törött Porschéből

Sérült volt a teteje, úgyhogy levágták az egészet.

Ezek a legmenőbb japán mikroautók

Régen még az autózást tették elérhetővé, mára divattá váltak. Mutatjuk a legizgalmasabbakat.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
33% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
67% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés