Az eredeti Porsche 356-nak eléggé elszállt az ára ahhoz, hogy legyen piaca a replikáknak, és a japán Rudder International egy egészen érdekes koncepciót épített a Daihatsu mini roadstere alapján.
1948-ban ezzel a modellel indult a Porsche pályafutása, és a klasszikus 356-ból manapság többszázezer dollárt kérnek egy hibátlan példányért. Az ikonikus modellt régóta idézik meg különféle replikák, és ezúttal nem a bogárhátú Volkswagenből építettek egyet, hanem egy hasonlóan kicsi roadster, a Daihatsu Copen adta az alapokat.
A japán kei-kategóriába tartozó mini sportkocsi tökéletes alapja volt a Porsche-replikának, hiszen a méreteik nagyon hasonlóak.
A 660 Speedster névre keresztelt, retró stílusú roadster 3,96 méter hosszú, de mindössze 1,67 méter széles és 1,26 méter magas lett, és az alakja még úgy is tökéletesen idézi a Porschét, hogy orrmotoros és fronthajtású az autó.
Az eredeti Porsche kézzel hajtható vászontetőjével ellentétben a Daihatsu elektromos mozgatású keménytetővel készül,
és ezt a 660 Speedster is megtartotta. A motorja a Copen eredeti 660 köbcentis, 64 lóerős háromhengerese, és az ára sincs elszállva, 3,99 millió jent kérnek érte, ami körülbelül 11 millió forintnak felel meg.