Vigyázni kell az elégedetlen ügyfelekkel, mert elég feltűnően is ki tudják fejezni a panaszukat. Főleg, ha van egy tank a közelben.

A hároméves Dodge Journey ausztrál tulajdonosai nem csak a kocsival, a márkaszervizzel sem voltak elégedettek, állításuk szerint nekik kellett fizetniük a javításokat, mert a cég valamilyen indokkal mindig elutasította a kérésüket.

Amikor már híre ment, hogy a házaspár nem mindennapi módon zárja le a történetet, a szerviz ingyenes átvizsgálást ígért, de már hiába. Jött a tank.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés