Vigyázni kell az elégedetlen ügyfelekkel, mert elég feltűnően is ki tudják fejezni a panaszukat. Főleg, ha van egy tank a közelben.

A hároméves Dodge Journey ausztrál tulajdonosai nem csak a kocsival, a márkaszervizzel sem voltak elégedettek, állításuk szerint nekik kellett fizetniük a javításokat, mert a cég valamilyen indokkal mindig elutasította a kérésüket.

Amikor már híre ment, hogy a házaspár nem mindennapi módon zárja le a történetet, a szerviz ingyenes átvizsgálást ígért, de már hiába. Jött a tank.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
16% Naná, és nagyon keményen.
34% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés