Minden kornak megvannak a maga autós innovációi, hogy aztán átadják a helyüket egy újabbnak – mondja a Toyota reklámja, és közben megmutatja, miért jobb a hibrid Corolla, mint egy füstölő dízel, egy konnektorról tölthető autó, vagy akár egy lerobbant Ferrari.

Persze a tréleren vitt piros sportautó véletlenül sem egy Ferrari, de lehetetlen nem észrevenni a hasonlóságot, mint ahogyan a többi autónál is nagyszerűen sikerült megidézni a kort, amelyikben menőnek számítottak. A Toyota ezzel egy autóreklámnyi idő alatt képes megindokolni, miért mond le egyre több típusában a dízelről (mert nem hisznek benne), és miért nincs még tisztán elektromos autója (mert egyelőre sokáig tart feltölteni).

Az Auris helyére lépő új Corolláról itt tudhatsz meg többet:

Sportos hibriddel is kapható lesz az új Toyota Corolla

Ferdehátú és kombi változatban jön a Toyota kompaktja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Újrahasznosított villanyautót épített a Kia

160 lóerővel repít a 90-es évekbe ez a Honda Civic

Szédítő szupersportautó az 1275 lóerős McLaren W1

További cikkeink a témában
Így dobnak meg negyedmisivel a Suzukinál, ha új autót vennél
Hirdetés