A Chevrolet nem először építi át elektromos hajtásúvá egy klasszikus modelljét, és a most bemutatott Blazer-E mintájára a jövőben bármilyen autó elektromossá alakítható lesz.
1977-ben készült ez a Chevrolet Blazer, aminek a klasszikus formájáról még nem mondanád meg, hogy tisztán elektromos hajtású. A márka új projektjében a 6,5 literes, 177 lóerős V8-as benzinmotor helyére az amerikai piacon kapható, nálunk Opel Ampera-e néven bemutatott Chevrolet Bolt hajtáslánca került, ami 200 lóerőre és 360 Nm nyomatékra képes.
Az elektromotorhoz négyfokozatú automata sebességváltó kapcsolódik, az összkerékhajtás maradt a Chevrolet sajátja,
ezért villanyautóként is belevaló terepjáró a Blazer. Az akkumulátor a csomagtérben látható helyre került, ami nem túl praktikus, de a prototípuson így látható, hogyan építhető be a 60 kilowattórás csomag.
A hatótávról nem esett szó, de a Blazer-E fékezéskor képes az energia visszatermelésére, és a műszerfala az akkumulátor töltöttségét mutatja. Az elektromos hajtásláncot eCrate névre keresztelt
építőkészletként kínálja majd 2021 második felétől a Chevrolet, amivel bármilyen autó elektromossá alakítható lesz.