A Liberty Media meglépte, amit még Bernie Ecclestone is túl kockázatosnak tartott, bevonta a szerencsejátékot a sportágba.

Immár hivatalos, hogy a Forma–1 megállapodott az Interregional Sports Group (ISG) sportmarketing vállalattal, így azok a sportfogadással foglalkozó vállalatok, amelynek az ISG engedélyt ad, felvehetik kínálatukba az F1-es fogadásokat.

A mintegy 100 millió dolláros szerződést 5 évre írták alá, ami így a sportág történetének egyik legnagyobb összegű szponzorációs megállapodása lett.

Az F1 kereskedelmi igazgatója, Sean Bratches szerint ez jelentősen elősegíti a sportág gazdasági növekedését, és ebből nemcsak a Liberty Media fog pénzhez jutni, hanem a csapatok is részesednek belőle.

A 2010-es évek elején Bernie Ecclestone is elgondolkodott ezen a lehetőségen, de hamar letett róla, ugyanis túlságosan rizikósnak talált behozni a szerencsejátékot a sportágba.

És pontosan ez verte ki a biztosítékot a szurkolók egy részénél, szerintük ugyanis ezzel nemcsak rossz példát mutatnak a gyerekeknek, de az F1 vezetősége saját magának mond ellen, fel is teszik a kérdés, ha szerencsejáték lehet, akkor rajtrácslányok miért nem?

Ha már F1 és fogadás:

Nem adnak túl sok esélyt Vettelnek

Hamilton gyakorlatilag már ötszörös világbajnok.

(Forrás / Fotó: Twitter)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés