A győri gyár miatt jogos a The land of Audi szlogen, amellyel sok tízezer légi utas is szembesülhet majd.

A híd összeköt – vitathatatlan igazságtartalmú közhely. Így van ez a reptéri utashidaknál is, amelyek, ha nem is fizikális értelemben kötik össze a szárazföldet és a levegőt, de ezeken teszik meg utolsó métereiket az utasok repülés előtt, és ezekre lépnek ki egy légi út után. Praktikus eszközök, de művészileg semmiképp sem értelmezhetők.

Semmiképp? Az idén harmincéves Audi Hungaria másképp gondolta ezt. A közvetlenül is 12 ezer embernek munkát biztosító, a magyar gazdasági teljesítmény mintegy tizedét adó, mellesleg Győrben a világ legnagyobb motorgyárát működtető cég pályázatot írt ki a vele stratégiai partnerségben álló Széchenyi István Egyetem Design Campusának, illetve a budai Moholy-Nagy Művészeti Egyetem diákjai számára, hogy dekorálják a folyosó belsejét.

A győztes pályamű alkotója, a széchenyis Kiss Bence az ember felül közelítette meg a kérdést. A stílus – hogy fényképekből készít vektoros grafikát – már megvolt a fejében, a gyárlátogatás után pedig már azt is tudta, hogy emberábrázolással fejezi ki, mennyi ember dolgozik Győrben azért, hogy aztán emberek elégedetten használhassák Audijukat, illetve a képek által a márka sportszponzorációira is utalhat.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

Amikor a világ legnagyobb autóversenyzői a Népligetben nyomták

További cikkeink a témában