Csak egyetlen példány készült a formája után kenyeres furgonnak nevezett 250 GT-ből, amit a Ferraritól kirúgott tervezők jegyeztek. Most pedig egy karosszériaépítő a fejébe vette, hogy megépíti a modern megfelelőjét.
Enzo Ferrari nem volt egyszerű természetű, ezért egyáltalán nem lehet csodálkozni azon, hogy képes volt elküldeni két tervezőjét, akik éppen a később legendává vált 250 GTO-n dolgoztak. Carlo Chiti és Giotto Bizzarrini egy olyan versenycsapathoz szerződött, ahol Ferrarikat használtak, és egy korábbi 250 GT alapjára megalkották a saját elképzelésüket. A prototípus a formája után a franciáknál a Camionnette, az angoloknál a Breadvan becenevet kapta a furgonszerű formája után.
Az eredeti példánya óriási kincs, egy holland formatervező pedig hozzálátott, hogy elkészítse a modern megfelelőjét. Niels van Roij stúdiójának nem ez az első kombija, nemrég ők készítették a Shooting Brake változatot a Tesla Model S-ből, ami elég mutatósra sikerült.
A modern Breadvan alapját egy Ferrari 550 Maranello adja majd, amit el is kezdtek szétszerelni, és a dizájner többféle skiccet is készített már, a prototípussal idén nyáron készülnek el.
Ez is érdekelhet:














