A 250 Testa Rossa még a leggazdagabbak számára is elérhetetlen, ezért a Ferrari elkészítette a méretarányos változatát, amit limitált példányszámban gyártani is fognak. Jóval olcsóbb az eredetinél, igaz, nem is V12-es.
Az ötvenes-hatvanas években a 250 Testa Rossa volt a Ferrari legsikeresebb versenyautója, tizennyolc futamgyőzelmet és három bajnoki címet arattak vele, ráadásul ez volt az egyetlen Ferrari, amivel négyszer sikerült megnyerni a 24 órás Le Mans-i futamot. A fennmaradt példányok értéke ennek megfelelően csillagászati.
A 250 Testa Rossa a világ egyik legdrágább autójának számít, ha megjelenik egy eladó példánya, akkor több mint 10 millió euró körüli összegért cserél gazdát. A Ferrarinál ezért úgy döntöttek, hogy elkészítik a méretarányos változatát.
A Testa Rossa J névre keresztelt modell, amelynek J betűje a Juniorra utal, 75 százalékra lekicsinyített másolata az eredetinek.
Persze ezúttal hivatalos másolatról van szó, hiszen a Ferrari a 250 Testa Rossa eredeti tervrajzai alapján készítette el az autót.
Sajnos a 3 literes V12-es motorját nem kicsinyítették le, pedig micsoda mérnöki bravúr lett volna, ezért tisztán elektromos hajtású a Junior. A három akkumulátor összesen 90 kilométeres hatótávot tesz lehetővé.
Háromféle módban használható a Testa Rossa J, ezek közül a gyerekeknek szánt Novice esetén a teljesítményt 1 kilowattra korlátozzák, és az autó nem megy többet 20 km/óránál. A Comfort esetében már 4 kilowatt a teljesítmény és 45 km/óra érhető el,
Sport és Race módban futja meg az elektromos roadster a 60 km/órás legnagyobb sebességét.
A Testa Rossa J a legapróbb részletéig gondosan kidolgozott, például a műszerek az eredeti számlapok stílusában mutatják az akku töltöttségét.
A kormánykereket a Nardi készítette, mint az 1957-es őséhez is, a pedálok az F8 Tributóból származnak, a kézzel készült 12 colos kerekekre a Pirelli készített abroncsot, a tárcsafékeket a Brembo szállította.
A kezelhetőségét a Ferrari tesztpilótái finomították a maranellói tesztpályán, ami azért érdekes, mert a Testa Rossa J nem mehet közútra, csak saját birtokon vagy pályán belül használható. Az ára csak az eredeti klasszikuséhoz képest számít kedvezőnek, a 299 példányos limitált széria egy darabjáért nettó 93 ezer eurót kérnek, ami 33 millió forintnak felel meg.