A Fiatnál komolyan veszik, hogy jó nővel mindent el lehet adni, a bevált recepten pedig szerencsére a családi egyterűjük esetében sem változtattak.

A dolog valószínűleg működik, hiszen az olaszok a Fiat 500 szinte teljes reklámkampányát a jó nő-kevés ruha elgondolásra építették fel, amelyben bevetettek már sellőket, félmeztelen lányokat és azt is megmutatták, hogyan kell meghódítani őket.

Ezen a Fiat 500L esetében sem változtattak, és megint kicsapták az asztalra az adu ászt, ráadásul háromszor egymás után: az Esküvő, Randi és Nővérek címre keresztelt reklámszpotok mindegyike egyszerre vicces és szexi, egyszóval telitalálat.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Budapest végre biztonságban van, elkészült a Szellemirtók szolgálati Ladája

Mennyire vagy képben 2024 autós eseményeivel?

Engedd, hogy elragadjon a 90-es évek ezzel a piros Honda NSX-szel

További cikkeink a témában
Vagány és érzéki dizájncuccok karácsonyra, amivel tuti meglepetést okozol
Hirdetés