Az FIA sportigazgatója szerint sem a korlát nem nyílhatott volna szét, sem az autó nem gyulladhatott volna ki.

A hétvégi Bahreini Nagydíj rajtja után brutális balesetet szenvedett Romain Grosjean, aki olyan elemi erővel csapódott a pályaszéli szalagkorlátba, hogy az szétnyílt, az autója kettétört és kigyulladt – szerencsére a francia pilóta kisebb sérülésekkel megúszta, de a hétvégi második szahíri futamot azonban egészen biztosan kihagyja:

Lángtenger és kettétört autó – brutális balesettel indult a Bahreini Nagydíj

Grosjean elemi erővel csapódott a szalagkorlátba, azonnal megszakították a versenyt. Bár a pilóta saját lábán menekült ki lángok közül, de megsérült és kórházba szállították.

Közben az FIA sportigazgatója, Ross Brawn közölte, hogy kifejezetten aggasztónak tartja, hogy a korlát szétnyílhatott, illetve azt, hogy az autó kigyulladhatott, merthogy egyik sem fordulhatott volna elő, ezért

„mélyreható vizsgálatot fogunk indítani, hogy megértsük a történteket, és még többet tanulhassunk az esetből. Nyilvánvalóan nem ez az, amit látni akarunk egy versenyen.”

Brawn kiemelte, hogy a 2018-ban bevezetett halo (pilótafülke fölé emelt védőkeret) mentette meg Grosjean életét, és elismerését fejezte ki mindenki felé, aki „tiszta fejjel, célirányosan cselekedtek és nem hezitáltak”.

(Forrás: planetf1.com, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mesterséges intelligenciát is használt az új kampányához a Suzuki

Verstappen tesztelt Ferrarival, Aston Martinnal és Audival is az F1 őszi szünetében

Igazi ritkaságra vágysz? Itt egy remek szedán a Toyotától

További cikkeink a témában
Így dobnak meg negyedmisivel a Suzukinál, ha új autót vennél
Hirdetés