Profi munka, csak a következményei lehetnek nagyon súlyosak.

Az autógumi drága, a nagyobb méretű teherautó- vagy buszgumi is. Márpedig ha lekopnak róla a barázdák, akkor muszáj újra cserélni.

Nem feltétlenül – gondolja ez a szaki és a megrendelői.

A munkakörülmények alapján egy szegényebb országban tevékenykedhet az egyébként ügyes férfi, és tényleg szinte újjávarázsolja a teljesen sima futófelületet. Csakhogy így a gumi szerkezete sokkal vékonyabb, mint ahogyan az biztonságos lenne – arról pedig ne is beszéljünk, hogy mire elkopik a gumi, valószínűleg már az életkora alapján is selejtezni kellene, nem még évekig használni.

Ehhez is kell szakértelem:

Így kell defektet javítani a világ legnagyobb dömperén

A BelAZ 75710 egyetlen gumiabroncsa több mint tízmillió forint, szóval érdemes bajlódni a javítással.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ha fotós csúcstelefont keresel, a Xiaomi 15 sorozatnál ne keress tovább!

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

További cikkeink a témában