Ugyanis ismét visszatér a maranellóiak ellentmondásos szponzora.

Mint ismert a maranellóiak Scuderia Ferrari Mission Winnow névvel indultak neki a szezonnak, amit azonban már az első, melbourne-i futam előtt vissza is változtattak Scuderia Ferrarira, mivel a név mögött sokan bújtatott dohányreklámot sejtettek* – Ausztráliában pedig nagyon szigorúak az erre vonatkozó jogszabályok.

* A Mission Winnow az olasz istálló főszponzorának, a dohányipari óriás Philip Morrisnak a füstmentes technológiák népszerűsítését szolgáló projektje, ám a megjelenés mögött sokan trükközést sejtenek, mondván a Ferrari rejtett formába próbálja meg reklámozni a közismert dohányterméket.

A szezon során többször is eltűnt, majd visszatért a Mission Winnow, utoljára a Monacói Nagydíjon lehetett látni minden logót és feilratot az autókon, a teljes személyzet csapatruházatán, a versenyzők overalján és sisakján, valamint a berendezéseken.

Most viszont a Racefans észrevette, hogy a Japán Nagydíj nevezési listáján a maranellóiak ismét Scuderia Ferrari Mission Winnow néven szerepelnek, vagyis Szuzukában minden bizonnyal újra feltűnik majd a dohányóriás projektje az olasz istállónál – és erre utalnak a csapat közösségi médiában megjelent posztjai is, például ez:

Scuderia Ferrari on Twitter

Track selected, Japan we're coming ? #essereFerrari ? #JapaneseGP @Charles_Leclerc

A Mission Winnow egyébként éppen a tavalyi Japán Nagydíjon tűnt fel először a Ferrarikon.

(Forrád: racefans.net, fotó: Getty Images)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés