A Fisker Karma olyan nagy dobás lehetett volna, mint amilyen végül a Tesla lett. A koncepciót nem vetették el, a látványos formájú típus most új hajtásláncot kapott, hogy leküzdje az elektromos autók legnagyobb félelmét.
Az elektromos autókkal kapcsolatban egyelőre a korlátozott hatótávolság az egyik legnagyobb kifogás, és erre jelentenek érdekes megoldást a hatótávnövelő motorral szerelt hibridek. 2012-ben a Fisker Karma eleve ilyen autónak született, de nem jött be, helyette a tisztán elektromos Tesla futott be nagy karriert.
A csődbe ment cégbe nemrég új életet leheltek, Karma néven folytatják a sportos szedán gyártását.
Az újonnan bemutatott Revero GT nem teljesen új modell, hanem Henrik Fisker autójának alaposan felújított változata.
Az áramvonalas formája megmaradt, csak néhány részletén módosítottak, a belső teret azonban naprakészebbé tették.
A lényeg az új hajtáslánc, a GM-től származó korábbi kétliteres, négyhengeres motor helyére
egy 1,5 literes, háromhengeres benzines került, aminek egyetlen feladata az akkumulátor töltése.
A motornak nem újdonság ez a feladat, hiszen a BMW-től származik, és a német gyártónál az i8-ban ugyanezt a szerepet tölti be.
A Revero GT hátsó kerekeit két elektromotor hajtja 540 lóerős teljesítménnyel, és 4,5 másodperc alatt gyorsul százra,
ezzel már oda lehet állni egy Tesla mellé. Az akkumulátorát 18-ról 28 kilowattórásra cserélték, amivel 80-ról 130 kilométerre nőtt a tisztán elektromos hatótáv, így már a benzinmotor beindulása nélkül is el lehet járni vele.