Az idei SEMA tuningshow egyik legextrémebb épített autója volt ez az 1000 lóerős Lamborghini Gallardo, amelynek csupasz hátsó részében egy Toyota Supra motorja dolgozik.
Nem számít tabunak a Lamborghini a tuningcégek körében, a Huracán és az Aventador is számtalan különleges változatban épült már, de ez a Gallardo, amit most mutatunk, túltesz szinte mindegyiken. Az 5,2 literes V10-es motorjára általában két turbót szoktak tenni, ha az eredeti 500 lóerőnél nagyobb teljesítmény elérése a cél, de most inkább motort cseréltek.
A kiszemelt motor a Supra legendás 2JZ-je lett, de amikor a Street Aero Parts műhelyében belepróbálták a lecsupaszított sportautóba, akkor
kiderült, hogy a Gallardo hatfokozatú kézi váltójával szerelve jó húsz centit benyúlna az utastérbe.
A megoldás az lett, hogy a karosszériát hátrafelé tíz centivel megnyújtották, amihez szénszálas idomok is készülnek majd.
A csupasz Gallardo még érdekesebb lett az ajtóra vágott nyílásoktól, amivel a McLaren Sennát idézik. Persze a Supra-motor sem maradt meg a gyári 300 lóerőnél, a turbós hathengeres az építők szerint 1500 lóerőre is képes lenne, de az élettartama meghosszabbítása érdekében
1000 lóerőnél korlátozzák a teljesítményét, ennek kell a kikönnyített Gallardót hajtania.
Ez is érdekelhet: