Az idei SEMA tuningshow egyik legextrémebb épített autója volt ez az 1000 lóerős Lamborghini Gallardo, amelynek csupasz hátsó részében egy Toyota Supra motorja dolgozik.

Nem számít tabunak a Lamborghini a tuningcégek körében, a Huracán és az Aventador is számtalan különleges változatban épült már, de ez a Gallardo, amit most mutatunk, túltesz szinte mindegyiken. Az 5,2 literes V10-es motorjára általában két turbót szoktak tenni, ha az eredeti 500 lóerőnél nagyobb teljesítmény elérése a cél, de most inkább motort cseréltek.

A kiszemelt motor a Supra legendás 2JZ-je lett, de amikor a Street Aero Parts műhelyében belepróbálták a lecsupaszított sportautóba, akkor

kiderült, hogy a Gallardo hatfokozatú kézi váltójával szerelve jó húsz centit benyúlna az utastérbe.

A megoldás az lett, hogy a karosszériát hátrafelé tíz centivel megnyújtották, amihez szénszálas idomok is készülnek majd.

A csupasz Gallardo még érdekesebb lett az ajtóra vágott nyílásoktól, amivel a McLaren Sennát idézik. Persze a Supra-motor sem maradt meg a gyári 300 lóerőnél, a turbós hathengeres az építők szerint 1500 lóerőre is képes lenne, de az élettartama meghosszabbítása érdekében

1000 lóerőnél korlátozzák a teljesítményét, ennek kell a kikönnyített Gallardót hajtania.

Ez is érdekelhet:

Látnod kell ezt a driftre épített Lamborghini Huracánt

Az utolsó parkolóhelyért versenyez – egy Kamazzal.

Ez a 19 éves srác raliautóvá alakította a Lamborghinijét

800 lóerős lett a bukókeretes Huracán.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés