Az idei SEMA tuningshow egyik legextrémebb épített autója volt ez az 1000 lóerős Lamborghini Gallardo, amelynek csupasz hátsó részében egy Toyota Supra motorja dolgozik.

Nem számít tabunak a Lamborghini a tuningcégek körében, a Huracán és az Aventador is számtalan különleges változatban épült már, de ez a Gallardo, amit most mutatunk, túltesz szinte mindegyiken. Az 5,2 literes V10-es motorjára általában két turbót szoktak tenni, ha az eredeti 500 lóerőnél nagyobb teljesítmény elérése a cél, de most inkább motort cseréltek.

A kiszemelt motor a Supra legendás 2JZ-je lett, de amikor a Street Aero Parts műhelyében belepróbálták a lecsupaszított sportautóba, akkor

kiderült, hogy a Gallardo hatfokozatú kézi váltójával szerelve jó húsz centit benyúlna az utastérbe.

A megoldás az lett, hogy a karosszériát hátrafelé tíz centivel megnyújtották, amihez szénszálas idomok is készülnek majd.

A csupasz Gallardo még érdekesebb lett az ajtóra vágott nyílásoktól, amivel a McLaren Sennát idézik. Persze a Supra-motor sem maradt meg a gyári 300 lóerőnél, a turbós hathengeres az építők szerint 1500 lóerőre is képes lenne, de az élettartama meghosszabbítása érdekében

1000 lóerőnél korlátozzák a teljesítményét, ennek kell a kikönnyített Gallardót hajtania.

Ez is érdekelhet:

Látnod kell ezt a driftre épített Lamborghini Huracánt

Az utolsó parkolóhelyért versenyez – egy Kamazzal.

Ez a 19 éves srác raliautóvá alakította a Lamborghinijét

800 lóerős lett a bukókeretes Huracán.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés