A nyolcvanas években a Ferrari ellenfelének készült, és rövid időn belül ikonná vált a Honda NSX, ami szériaváltozatban is igazi álom, a Liberty Walk által épített modell pedig ennél szélesebb és alacsonyabb aligha lehetne.
1989-ben jelent meg, úgyhogy nemrég töltötte be a harmincat a Honda NSX, aminek a fejlesztésében Ayrton Senna is részt vett, és a 274 lóerős V6-ossal szerelt középmotoros sportkocsi mára igazi ritkaságnak számít.
Lehet, hogy ezért felhúzod a szemöldököd, amiért nem hagyták meg gyári állapotában ezt a példányt, hanem a Liberty Walk karosszériakészletével látták el.
A földig ültethető NSX megkapta a japán tuningcég jellegzetes kerékjárati szélesítéseit is a szegecselt illesztésekkel,
és szerencsére a hátsó szárny méretével ezúttal nem estek túlzásokba. A készlet ára 13 ezer dollár, ami négymillió forintnak felel meg, és nem is ez a legnagyobb költség vele: egy NSX az állapotától függően 30-80 ezer dollárért, azaz 9-25 millió forint közti összegért megy el.