A Manhart egyszer már bemutatta az új Toyota Supra tuningolt változatát, de nem lehettek teljesen elégedettek az eredménnyel, mert újra nekifogtak, és itt az eredménye.

Az előző generációs Supra minden idők egyik legmerészebben tuningolt autója, a soros hathengeres motorjából a gyári teljesítmény 6-8-szorosát is képesek előcsalogatni, és ez akkor is nagy elvárásokat támaszt az új Suprával szemben, ha annak elektronikus vezérlésű modern motorját már nem olyan egyszerű izmosítani.

BMW-tuningcég vette kezelésbe az új Suprát

Rögtön tudták, mihez kezdjenek vele.

A német Manhart az elsők között próbálkozott meg a feladattal, és nem is vallott kudarcot, idén tavasszal mutatta be a Supra tuningolt változatát, ahol a soros hathengeres motor teljesítményét 340-ről 450 lóerőre, a maximum nyomatékát 500-ról 650 Nm-re növelték. De sejtették, hogy ennél jóval több van benne.

A Manhart most érkezett második csomagjával a Supra teljesítménye 550 lóerő lett, a maximum nyomaték eléri a 770 Nm-t,

amihez a motorvezérlés módosításán kívül új turbófeltöltőt szereltek fel, lecserélték a hűtőt, a szívórendszer pedig szénszálas kompozitból készült. A kipufogórendszer hangolható, és a futómű is állítható.

Az előző változat polírozott kerekeit 20 colos matt fekete darabokra cserélték, a hátsó abroncsok egy centivel szélesebbek, az elsők viszont keskenyebbek lettek a jobb kezelhetőség érdekében. A csomagot aranyszínű fólia tette teljessé, és

bár nem árulták el, hogyan megy az 550 lóerős Supra, legalább fél másodperccel jobb gyorsulásra számítunk.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés