Már húsz éve készül Győrben az Audi sportautója, a jelenleg harmadik generációjánál tartó TT pedig most megújult, hogy továbbra is olyan kívánatos legyen, mint eddig. Nem volt szüksége nagy beavatkozásra.
Mint az A4-nél, úgy a TT esetében sem volt szükség drasztikus változtatásra a modellfrissítésnél, a rajongók eddig is szerették az Audi sportautóját. A 2+2 üléses Coupé és kétszemélyes, vászontetős Roadster kivitelben gyártott, alig 4,19 méter hosszú TT továbbra is rögtön felismerhető lesz az éles vonalairól és domború idomairól, amin a ráncfelvarrás sem változtatott.
Az újdonságok közé sorolható, hogy a méretes hűtőmaszk rácsai vízszintes helyett hatszögletűek lettek, és nagyobbak a légbeömlők az első lökhárítókon. A két oldalán fekete vagy ezüst keret viszi közelebb az alap TT megjelenését az abszolút csúcsmodell TT RS-hez. A fényszórók mátrix LED-esek, a kerekek akár 20 colosak is lehetnek.
A TT volt az első Audi, amiben megjelent a virtuális műszeregység, a 12,3 colos képernyő pedig továbbra is széria, hiszen a sportautónak nincs hagyományos értelemben vett navigációs kijelzője, a térképet is a kormánykerék mögött követheted. 680 wattos, 12 hangszórós Bang & Olufsen hifi és 4G internetelérés is lehet a fedélzeten.
Ez is érdekelhet:
Sose élveztük ennyire, hogy hátba rúg egy magyar - Audi TT RS-teszt - Roadster
Az autógyártás ellentétekről, és az ezek kisimítására szolgáló kompromisszumokról szól. Néhány területen egészen jól állunk: lehet nagy teljesítményt elérni nem olyan vészes fogyasztással, tágas karosszériát gyártani nem túl nagy tömeggel, és jó autót nem annyira drágán. A TT RS viszont reménytelen: annyira jó vele gyorsulni, de olyan rövid ideig tart.