A limuzin után itt volt az ideje, hogy az S-osztály kupéját és kabrióját is felfrissítse a Mercedes-Benz. A kétajtós luxusautók még izmosabbak és még fényűzőbbek lettek, az S 63 pedig megkapta az AMG GT nyolchengeres motorját.
2013-ban jött ki a jelenlegi S-osztály, amit egy évvel később követett a kupé, és tavaly csatlakozott hozzájuk a vászontetős kabrió. Mivel idén már megújult a limuzin, ezért itt volt az ideje, hogy a sportosabb karosszériákat is felfrissítse a Mercedes-Benz. Mint minden ráncfelvarráskor lenni szokott, az S-osztály Coupé és Cabriolet is új lámpákat, hűtőmaszkot és lökhárítókat kapott.
A fényszórók teljesen LED-esek és Swarovski kristályok díszítik, a hátsó lámpákba pedig 33 darab OLED került, ami elég látványosan világít.
Belül még nagyobb a luxus, mint valaha.
Új a kormánykerék, aminek érintőgombjairól már a tempomat is kezelhető, de a klímát és a világítást is lehet hangvezérléssel irányítani. Az Energizing Comfort Control rendszer a hangulatunknak megfelelően kezeli a klímát, a masszázst, az illatszórót, a hangulatfényt és a háttérzenét, hogy még kellemesebben teljen az út.
Újak a motorok is, a kínálatot az S 400 helyébe lépő S 450 nyitja, aminek V6-osa 367 lóerős. Az S 500 helyére pedig az S 560 kerül, ami az AMG GT-ből ismerős 4 literes biturbó V8-ast kapja 469 lóerővel, és a kupé esetén összkerékhajtással, így 4,6 másodperc alatt gyorsul nulláról százra. A hétfokozatú helyett kilencsebességes lett az automata váltó.
Még izgalmasabbak az AMG változatok.
Már látványra is, hiszen megkapták az új AMG GT-n látott Panamericana hűtőmaszkot. Az S 63 motorja is a 4 literes V8-as, de már 612 lóerővel, ami 27-tel több a kifutó 5,5 literesnél. Az S 65 pedig megtartotta a 6 literes V12-est 630 lóerővel és 1000 Nm nyomatékkal, ami 3,9 másodperc alatt gyorsítja százra, az S 63-nál 3,5 másodperc ez az érték.