A Jeepnél kihagyott lehetőségnek tűnt, hogy a remek új Wrangler és a Chrysler izmos V8-as motorja eddig nem találkozott.
Az új generációs Wrangler legnagyobb motorja egészen mostanáig a 3,6 literes V6-os benzines volt.
Persze a tuningcégek gond nélkül beletették a kompresszoros V8-ast, de mostanáig kellett várni, hogy a Jeep is elkészüljön a gyári változattal.
A teljesítménye 477 lóerő, jóval több a hathengeres modell 284-énél, a maximum nyomatéka 637 Nm.
A Wrangler többi változatához képest öt centivel megemelték, a futóművét és a kipörgésgátlót pedig úgy hangolták, hogy minél többet le tudjon adni a bőséges erejéből.
A csúcsmodell egyedi hűtőmaszkot kapott, a motorházfedélen lévő légbeömlőt pedig úgy alakították ki, hogy a vízen átkelés se jelentsen gondot.
Ez is érdekelhet: