Egyelőre csak a hétvégi Francia Nagydíj idejére.

Valójában csak a szokásos procedúra jön a Ferrarinál, ugyanis ha olyan országban jár az F1 mezőnye, ahol dohánytermékek reklámjára vonatkozó törvények tiltják az autón feltűnő Mission Winnow* megjelenést, az olasz istálló megváltoztatja a festését.

* A Mission Winnow az olasz istálló főszponzorának, a dohányipari óriás Philip Morrisnak a füstmentes technológiák népszerűsítését szolgáló projektje, ám a megjelenés mögött sokan trükközést sejtenek, mondván a Ferrari rejtett formába próbálja meg reklámozni a közismert dohányterméket.

Így kerülhet le a Francia Nagydíj versenyhétvégéjén Charles Leclerc és Carlos Sainz Jr. versenygépéről a rikító zöld logó – amelynek helyét ideiglenesen az F1 hivatalos partnere, az Amazon Web Services veszi át.

Eközben...

Russell dobhatja a Mercedest

Kifuthat az időből a címvédő.

Verstappen leléphet a Red Bulltól

A sikerek ellenére ez is simán benne van a pakliban a menedzsere szerint.

(Forrás: scuderiafans.com, fotó: Scuderia Ferrari)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
0% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés