Az A-osztály és a CLA eddig is a belépőt jelentette a Mercedes-AMG világába, ám a háromszáz lóerős kivitel után itt van a jóval izmosabb A 45 és CLA 45, ami a valaha készült legnagyobb teljesítményű négyhengeres motort kapta.

Az új A-osztály és a CLA, de még annak Shooting Brake változata is megjelent már a 35 AMG kivitelben, ahol a kétliteres, turbós négyhengeres 306 lóerőre képes.

Sportkombiként is itt a kecskeméti gyártású Mercedes

Dögös és jól is megy a CLA 35 Shooting Brake.

A Mercedesnél azonban már akkor megígérték, hogy ennél lesz feljebb, és most leleplezték a kompakt sportmodellek kiélezettebb változatát, olyan erős motorral, amilyen még nem volt a piacon.

Az A 45 és a CLA 45 a kétliteres, négyhengeres motor 387 lóerős, 480 Nm nyomatékú változatát kapta, amivel csak egy kicsivel erősebbek az elődmodellnél. De lassúnak így sem nevezheted őket,

a nyolcfokozatú duplakuplungos váltóval és az összkerékhajtással az A-osztály kereken 4 másodperc alatt gyorsul százra,

a CLA is csak egy tizeddel több idő alatt, a végsebességük 250 km/óra.

A Mercedes-AMG közben elkészítette a világ legerősebb sorozatgyártású négyhengeres motorját is.

Az A 45 S és a CLA 45 S már ezt a 421 lóerőre és 500 Nm nyomatékra képes erőforrást kapja, amivel 3,9 másodpercre, a CLA esetén 4 másodpercre rövidül a százas sprint, és 270 km/órára tolódik ki a végsebesség. Az utóbbi egyébként feláras opció a 387 lóerős modelleknél.

A Mercedes-AMG megalkotta a világ legerősebb kétliteres motorját

Ennyi lóerőt még nem hoztak ki két literből.

A legkisebb AMG Mercedesekben is minden megvan, amiért rajongani lehet,

széria a rajtautomata, és drift mód is van, amivel a motor ereje egyenesen a hátsó kerekekre jut, és nem lesz nehéz gumicsíkokat rajzolni. A kipufogórendszerbe pedig olyan szelepet építettek, amivel az alapból is morgós hangot még tovább tudod fokozni.

Az új A 45 és CLA 45 nem ismerhető félre, a szerényebb teljesítményű kiadásokkal szemben

a függőleges osztású Panamericana hűtőmaszkot kapták meg,

és a sárvédőkön is szélesítettek. A kerekek alapból 18, az izmosabb modellen 19 colosak, az utasteret sárga cérnával díszítették, az S változatot pedig a piros féknyergekről ismerheted fel.

Ez is érdekelhet:

Itt egy hétüléses hibrid SUV a Mercedes-AMG-től

Nem kap zöld rendszámot, de ez nem is baj.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
39% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés