A Supráról mindenki tudja, hogy a BMW-vel közösen készült, és annak hathengeres motorja kerül az orrába. De nem csak az, Japánban ugyanis egy olyan alapváltozat is kapható, amit négyhengeres motor hajt.
Mostanra már megbarátkozhattál a gondolattal, hogy a Toyota a BMW-vel közösen készítette el a Supra új generációját, és a fantasztikus formájú sportkocsiban a németek 340 lóerős soros hathengeres motorja hajtja a hátsó kerekeket. De nem ez az egyetlen változata a Suprának, Japánban ugyanis kapható egy olcsóbb belépőmodell is.
A Supra alapváltozatát a szintén a BMW-től származó, de kisebb, kétliteres, négyhengeres motorral szerelik.
A kettős megfúvású turbóval ellátott erőforrás 197 lóerőre és 320 Nm nyomaték leadására képes, hasonlóan, mint a BMW-nél a 20i-ben. A nyolcfokozatú automata sebességváltó széria, amivel 6,5 másodperc alatt éri el a százas tempót, és kívülről szinte csak a kisebb, 17 colos kerekekről ismerheted fel.
Japánban egy középső változatot is kínál a Toyota, amiben a kétliteres motor 258 lóerős
és 400 Nm a maximum nyomatéka, akárcsak a BMW-nél a 30i-ben. A szintén automataváltós modell 5,2 másodperc alatt gyorsul százra (összehasonlításul a hathengeres változat értéke 4,3 másodperc), és a végsebessége eléri a 250 km/órát.
A négyhengeres Supra száz kilogrammal könnyebb, mint a hathengeres, és persze olcsóbb is nála.
Japánban a csúcsmodell hétmillió jenbe kerül (ez 19 millió forintnak felel meg), míg a 258 lóerős változatért hatmillió, a 197 lóerősért ötmillió jent kérnek, ami 16,5 és 14 millió forintot jelent. A Supra nálunk csak csúcsfelszereltséggel kapható 21 millió forintért, és csekély az esélye, hogy négy hengerrel is bevezetik.