Bár a szezon még el sem kezdődött, a Ferrari máris nevet változtatott – vélhetően elővigyázatosságból.

A maranellóiak "Scuderia Ferrari Mission Winnow" névvel futottak volna neki a 2019-es idénynek, ám az FIA hivatalos nevezési listáján már csak szimplán Scuderia Ferrariként szerepelnek.

A "Mission Winnow" az olasz istálló főszponzorának, a dohányipari óriás Philip Morrisnak a füstmentes technológiák népszerűsítését szolgáló projektje, ám a megjelenés mögött sokan trükközést sejtenek, mondván a Ferrari rejtett formába próbálja meg reklámozni a közismert dohányterméket.

Ausztrália, pontosabban az ausztrál hatóságok például nyomozást is indított az olasz csapattal szemben, és az Európai Unió is aggodalmát fejezte ki az üggyel kapcsolatban.

A  névmódosítás vélhetően elővigyázatosságból történt, az autó festése marad ugyanolyan, vagyis a "Mission Winnow" továbbra is ott fog díszelegni a baromi agresszív külsejű SF90-en.

(Fotó: Scuderia Ferrari)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
46% Igen, de menedzselhető.
42% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés