David Lee elég tehetős ékszerkereskedő ahhoz, hogy tucatnyi szuperautója legyen, több értékes Ferrari mellett McLaren, Pagani és Porsche is áll a garázsában. De hiába lenne rá pénze, nem veheti meg a nyitott tetős LaFerrarit.
Ferrari-tulajdonossá válni nem is olyan könnyű, mint gondolnád. Nem elég, hogy rengeteg pénz kell hozzá, hogy megvedd az első Ferrarid, a sokadik példányhoz hozzájutni már jóval nehezebb lesz. David Lee órákkal és ékszerekkel kereskedik, és megvan a pénze rá, hogy a garázsában egymás mellett álljon egy McLaren P1 GTR, egy Porsche 918 Spyder és egy Pagani Huayra.
Ferrariból pedig olyan gyűjteménye van, hogy egy autómúzeum is megirigyelhetné. A garázsban egymás mellett áll egy 250 GT Lusso, egy 288 GTO és egy 330 GTS, aztán az F40, F50 és Enzo, Schumacher Formula–1-es versenygépe, és ott van már egy zárt tetős LaFerrari, egy GTC4Lusso és egy szintén limitált szériás F12tdf. De a legújabb maranellói gépet így sem kaphatja meg.
A legdrágább Ferrarik mind limitált szériásak, és ez alól nem kivétel a LaFerrari sem. A kupé és a nyitott tetős Aperta is csak 200 példányban készült, de ennél jóval több lenne rá a vevő. Csak a legelkötelezettebb rajongók kapják meg, és csak a gyáriak tudják, milyen szempontok alapján választják ki a szerencséseket. Ezért David Lee hiába engedhetné meg magának az Apertát, nem került fel a kétszázas listára.
Nem nehéz belebotlani Lee kollekciójába, hiszen számos helyre elviszi kiállítani a veterán Ferrarikat, és @ferraricollector_davidlee néven az Instagramon is rendszeresen bemutatja a büszkeségeit. A hírek szerint éppen ez a túlzásba vitt internetes jelenlét az, amiért a Ferrari nem állt vele szóba, amikor a LaFerrari Aperta vásárlásáról volt szó.