Ha egy autó elektromos, az nem jelenti azt, hogy ne lehetne tuningolni. Persze a Tesla Model S-nek nincs szüksége izmosító kúrára, a külső megjelenésében azonban még bőven voltak tartalékok, ezt hozta ki belőle a Novitec.

Ferrari, Lamborghini és Maserati után a Novitec most a Teslát is felvette a kínálatába. A német tuningcég szerint attól, hogy a Model S képes 2,3 másodperc alatt nulláról százra gyorsulni, még lehet rajta mit alakítani. Ha nem is a teljesítményén, de a külső megjelenésén, a belső kialakításán, és akár a fékjein vagy a futóművén is.

Szerényen áramvonalas formájával a Model S-t is lehet szépnek nevezni, de ma már nem olyan nagy újdonság egy ilyen Tesla. A Novitec ezért finoman sportosabbá tette, hogy az amerikai elektromos autó már ránézésre is száguldást ígérjen. Szénszálas anyagból készült légterelők és küszöbök kerültek rá, a 21 colos kerekeket a Vossen külön a Teslához tervezte.

A karbon-kerámia fékek mellett a futóművet is kicserélte a Novitec. Feszesebb hangolást kapott az alapmodell, ahol egy kis átépítést követően négy centis határon belül lehet megemelni vagy leültetni a Model S-t, aminek a lengéscsillapítói is adaptívak lettek. A légrugós változatot pedig úgy programozták, hogy két centivel a gyárinál is lejjebb lehessen ültetni az autót.

Belül is dolgoztak a Teslán, az Alcantara kárpitozású utastér igényesebb hatást kelt, mint az alapmodellé. Mert a Novitec szerint attól, hogy egy autó elektromos, még nem feltétlenül kell unalmasnak is lennie.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés