Ha egy autó elektromos, az nem jelenti azt, hogy ne lehetne tuningolni. Persze a Tesla Model S-nek nincs szüksége izmosító kúrára, a külső megjelenésében azonban még bőven voltak tartalékok, ezt hozta ki belőle a Novitec.
Ferrari, Lamborghini és Maserati után a Novitec most a Teslát is felvette a kínálatába. A német tuningcég szerint attól, hogy a Model S képes 2,3 másodperc alatt nulláról százra gyorsulni, még lehet rajta mit alakítani. Ha nem is a teljesítményén, de a külső megjelenésén, a belső kialakításán, és akár a fékjein vagy a futóművén is.
Szerényen áramvonalas formájával a Model S-t is lehet szépnek nevezni, de ma már nem olyan nagy újdonság egy ilyen Tesla. A Novitec ezért finoman sportosabbá tette, hogy az amerikai elektromos autó már ránézésre is száguldást ígérjen. Szénszálas anyagból készült légterelők és küszöbök kerültek rá, a 21 colos kerekeket a Vossen külön a Teslához tervezte.
A karbon-kerámia fékek mellett a futóművet is kicserélte a Novitec. Feszesebb hangolást kapott az alapmodell, ahol egy kis átépítést követően négy centis határon belül lehet megemelni vagy leültetni a Model S-t, aminek a lengéscsillapítói is adaptívak lettek. A légrugós változatot pedig úgy programozták, hogy két centivel a gyárinál is lejjebb lehessen ültetni az autót.
Belül is dolgoztak a Teslán, az Alcantara kárpitozású utastér igényesebb hatást kelt, mint az alapmodellé. Mert a Novitec szerint attól, hogy egy autó elektromos, még nem feltétlenül kell unalmasnak is lennie.