Charlene a tévéműsorban egy leheletnyit túl hosszú szünetet tartott két szó között, amikor kimondta a megfejtést, ezért bukta az autót. Az Audi viszont meglátta a reklámlehetőséget a közfelháborodásban, és lépett.

Már akkor sejthető volt, hogy ez lesz a sztori vége, amikor az Audi #GiveHerTheQ3 hashtaggel beszállt a furán végződött amerikai Szerencsekerék-adás után keletkezett népfelkelésbe. Mint arról korábban beszámoltunk, az egyik játékos kitalálta és ki is mondta a megfejtést a műsorban az idő lejártát jelző hang felharsanása előtt, de megszegett egy nagyon apró betűvel írt szabályt: túl nagy szünetet tartott a mondatban az utolsó szó előtt:

A műsor készítői persze kaptak hideget-meleget a közönségtől a közösségi médiában, kvázi népfelkelés tört ki a döntés ellen. Az Audi szemfüles pr-esei meglátták a lehetőséget a sztoriban, és #GiveHerTheQ3 hashtaggel zászlót bontottak Charlene Rubush mellett a Twitteren. A dolgok kimenetele már az Audi USA első megszólalása után borítékolható volt, és tegnap pont is került a történet végére: Charlene megkapta az Audit. Ha nem a Szerencsekeréktől, hát magától a gyártótól:

Nem rossz reklám ez az Audinak, és biztosan nem is került annyiba, mint mondjuk ez:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Kortalanul szép ez az 1987-es Honda Legend Coupé

Mesterséges intelligenciát is használt az új kampányához a Suzuki

Verstappen tesztelt Ferrarival, Aston Martinnal és Audival is az F1 őszi szünetében

További cikkeink a témában
Így dobnak meg negyedmisivel a Suzukinál, ha új autót vennél
Hirdetés