Charlene a tévéműsorban egy leheletnyit túl hosszú szünetet tartott két szó között, amikor kimondta a megfejtést, ezért bukta az autót. Az Audi viszont meglátta a reklámlehetőséget a közfelháborodásban, és lépett.
Már akkor sejthető volt, hogy ez lesz a sztori vége, amikor az Audi #GiveHerTheQ3 hashtaggel beszállt a furán végződött amerikai Szerencsekerék-adás után keletkezett népfelkelésbe. Mint arról korábban beszámoltunk, az egyik játékos kitalálta és ki is mondta a megfejtést a műsorban az idő lejártát jelző hang felharsanása előtt, de megszegett egy nagyon apró betűvel írt szabályt: túl nagy szünetet tartott a mondatban az utolsó szó előtt:
Come on @WheelofFortune, the woman literally chose the right word. Give her the car. pic.twitter.com/aAaMyFeEZl
— Alex Jacob (@whoisalexjacob) December 22, 2021
A műsor készítői persze kaptak hideget-meleget a közönségtől a közösségi médiában, kvázi népfelkelés tört ki a döntés ellen. Az Audi szemfüles pr-esei meglátták a lehetőséget a sztoriban, és #GiveHerTheQ3 hashtaggel zászlót bontottak Charlene Rubush mellett a Twitteren. A dolgok kimenetele már az Audi USA első megszólalása után borítékolható volt, és tegnap pont is került a történet végére: Charlene megkapta az Audit. Ha nem a Szerencsekeréktől, hát magától a gyártótól:
You all did it! You helped #GiveHerTheQ3. Charlene, welcome to the Audi family! We are so happy to see you in the driver seat. https://t.co/9RVPcdtqu2 pic.twitter.com/B3GGNPPmlR
— Audi USA (@Audi) January 20, 2022
Nem rossz reklám ez az Audinak, és biztosan nem is került annyiba, mint mondjuk ez: