Charlene a tévéműsorban egy leheletnyit túl hosszú szünetet tartott két szó között, amikor kimondta a megfejtést, ezért bukta az autót. Az Audi viszont meglátta a reklámlehetőséget a közfelháborodásban, és lépett.

Már akkor sejthető volt, hogy ez lesz a sztori vége, amikor az Audi #GiveHerTheQ3 hashtaggel beszállt a furán végződött amerikai Szerencsekerék-adás után keletkezett népfelkelésbe. Mint arról korábban beszámoltunk, az egyik játékos kitalálta és ki is mondta a megfejtést a műsorban az idő lejártát jelző hang felharsanása előtt, de megszegett egy nagyon apró betűvel írt szabályt: túl nagy szünetet tartott a mondatban az utolsó szó előtt:

A műsor készítői persze kaptak hideget-meleget a közönségtől a közösségi médiában, kvázi népfelkelés tört ki a döntés ellen. Az Audi szemfüles pr-esei meglátták a lehetőséget a sztoriban, és #GiveHerTheQ3 hashtaggel zászlót bontottak Charlene Rubush mellett a Twitteren. A dolgok kimenetele már az Audi USA első megszólalása után borítékolható volt, és tegnap pont is került a történet végére: Charlene megkapta az Audit. Ha nem a Szerencsekeréktől, hát magától a gyártótól:

Nem rossz reklám ez az Audinak, és biztosan nem is került annyiba, mint mondjuk ez:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
16% Naná, és nagyon keményen.
37% Igen, de menedzselhető.
47% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés