Az extrém átépítéseiről ismert TechArt ismét kitett magáért, és a 911 Turbo S-ből olyan kőkemény pályagépet faragott, amire nemcsak feltűnőségből került ennyi légterelő.
Az elsők között alakította át a Porsche 911 új generációját a TechArt, és a német tuningcég már az alapmodellnek számító Carrerát is a pályára szánt GT3-hoz tette hasonlóvá.
Most megmutatták, hogy mit tudnak kihozni a kínálat egyelőre legerősebb modelljéből, a 911 Turbo S-ből, és az eredmény a képeket elnézve egészen elképesztő lett.
A sárga-fekete Porschén talán már nem férne el több légterelő szárny, de ez egyáltalán nem túlzás,
hiszen a TechArt műhelyében a 911 Turbo S teljesítményét is jelentősen megnövelték. A hathengeres bokszermotor immár 800 lóerőre és 950 Nm-re képes, amivel akár 350 km/órával is száguldhat, és a gyorsulása a gyári 2,7 másodpercnél is jobb lett.
A bőséges teljesítményét tekintve tehát nem volt felesleges átdolgozni az aerodinamikát,
a TechArt szerint ugyanis a GTstreet R névre keresztelt modell négyszer több leszorítóerőt termel, mint a széria 911 Turbo S. A biztos útfekvésről ezen kívül egyedi futómű is gondoskodik, elöl 15, hátul 25 milliméterrel ültették le a Porschét, aminek a nyomtávja is szélesebb lett három centivel.
A feltűnő külsőhöz extravagáns belső jár: a kockás kárpittal és a sárga betétekkel unalmasnak egyáltalán nem nevezhető a GTstreet R. Sokat nem fogunk látni belőle az utcán, mert összesen csak 87 darabot építenek át.
Az ára 73 ezer euró, ami 26 millió forintnak felel meg, persze csak a 911 Turbo S 222 ezer eurós árán felül.