Az FIA mindent megtesz az izgalmakért.

Mivel több előzés = izgalmasabb futam, az FIA az eddig kettő helyett háromra növeli a DRS-zónák számát a hétvégi Mexikói Nagydíjon:

  • a célegyenesben
  • a 3-as és a 4-es kanyar közötti egyenesben már eddig is lehetett nyitott hátsó szárnyat használni, idén pedig már
  • a 11-es és 12-es kanyar közötti szakaszon is.

Az F1 méri a DRS hatékonyságát, és annak megfelelően alakítja egy-egy versenyen a DRS-zónákat.

 

A konstruktőri cím már eldőlt, Mexikóban pedig a pilótáknál is világbajnokot avathatnak, Lewis Hamilton mondjuk nem annyira biztos benne:

Hamilton elmondta, miért teljesen reménytelen, hogy hatszoros világbajnok legyen már Mexikóban

Nem kell sok, hogy Hamilton már a hétvégén újra a csúcsra érjen, de ő ezt nagyon nem így látja.

(Forrás: formula1.com, fotó: Wikipedia, Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés