A Ferrari Szuzukától kezdve új dizájnnal fog versenyezni a szezon végéig.

A Ferrari és a Philip Morris még az év elején 2021-ig hosszabbította meg a több mint húsz éve tartó együttműködését, a maranellóiak mostantól pedig nagyobb felületeket biztosítanak a kiemelt szponzornak számító cigarettákat forgalmazó cégnek, ami a füstmentes technológiáikat népszerűsítésére használja fel a lehetőséget, és amivel egyben jelzi, hogy belép a tudomány, a technológia és az innováció területére:

A Ferrari SF71H motorborítása, oldaldobozai és az első és a hátsó szárnya, azaz az autó kiemelt részei kapták meg a "Mission Winnow" elnevezésű projekt logóját:

Eközben meg...

Azért lassulhatott be a Ferrari, mert lebukott egy trükközéssel

Az biztos, hogy látványosan visszaesett az olaszok teljesítménye.

(Fotó: Twitter)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés