Nem annyira drasztikus a váltás, de azért látványosan csupasz lett a Haas autója, de jól áll neki.

Az Olasz Nagydíj után a Haas bejelentette, hogy szakít fő- és névadó szponzorával, a Rich Energyvel, miután a két fél kapcsolata visszafordíthatatlanul megromlott.

A társulás nem volt hosszú életű: 2019-es idény kezdete előtt indult,  mad júliusban az energiaital gyártó (balhés) tulaja a Twitteren szakított, most pedig már teljesen hivatalossá is vált.

A Haas hatalmas arculatváltáson esett át a szponzor érkezésével: dobta a csapat eredetileg fekete-fehér-piros színét a fekete-aranyért, amit így idény közben nem fog teljesen megváltoztatni az amerikai csapat: bár az energiaital-gyártót minden felületéről (még a nevéből is) eltávolította, a szezont már ebben az árnyalatban tolja le Romain Grosjean és a Kevin Magnussen – elég meztelen lett az autó így, de jól áll neki:

(Fotó: haasf1team.com, Haas F1 Team)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
53% Igen, de menedzselhető.
37% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés