Az utóbbi időben minden a vadonatúj 911-ről szól a Porschénél. A márka magyar dizájnfőnöke, Varga Péter mondja el, hogy a karosszéria melyik részleteire büszke a leginkább, és egy csodaszép régi Porschét is láthatsz.

A 911-es formája évtizedek óta ikonikusnak számít a Porschénél. Ha eddig azt hitted, hogy az új generáció semmit sem változott az elődjéhez képest, akkor gondold újra.

Modern klasszikus lett a vadonatúj Porsche 911

Leleplezték az ikonikus sportkocsi új generációját.

Most első kézből, a márka magyar dizájnerétől tudhatod meg, melyek a kedvenc részletei a sportautón.

Varga Péter az új 911-es szélesebb és laposabb alakjától a nagyobb kerekeken át a különleges féklámpáig mindent megmutat, amire büszke lehet.

Ha még nem olvastad, ismerd meg Varga Pétert a vele készült interjúnkból:

Így lett gyakornokból a Porsche dizájnfőnöke a zseniális magyar fiatalember - Varga Péter-interjú - Roadster

Varga Pétert egyetemista korában hívta magához a Porsche, ma már a cég külső dizájnért felelős igazgatója, még sincs saját íróasztala, és az otthonába is három év alatt került étkezőasztal. A vele készült beszélgetésből kiderül, miért dolgozik még mindig a cégnél, hogyan hatnak az olcsó tömegautók a drága prémiumkocsik formájára, melyik az autóipar egyik legdrágább alkatrésze, és miért fontos az őszinteség már a kezdetektől.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában