Az ígéretének megfelelően sportváltozatban is bemutatta a T-Rocot a Volkswagen. Az R motorja a kétliteres, turbós négyhengeres, ami 300 lóerővel elég gyorsan hajtja a kompakt méretű szabadidő-autót.
Máris nagy siker a Volkswagen kompakt méretű szabadidő-autója, a T-Roc ugyanis eddig több mint 200 ezer példányban kelt el. A szám pedig hamarosan még több lehet, hiszen érkeznek az újabb változatok a már eddig is széles kínálatba.
A kabriót beígérték, de előbb itt a T-Roc R, ami a Golf R-hez mérhető teljesítményű lesz.
A legsportosabb T-Roc motorja a kétliteres, turbós négyhengeres benzines, ami 300 lóerőre és 400 Nm nyomatékra képes.
A hétfokozatú DSG váltó és a 4Motion összkerékhajtás mindenképpen széria hozzá, ahogyan a különféle vezetési módok és a rajtautomata is, amivel nem lesz nehéz gyorsan vezetni a sportos Volkswagent.
A gyári adatok szerint 4,9 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, ez elég szép adat egy kompakt autótól.
A végsebessége 250 km/óránál korlátozott, és a T-Roc R nemcsak gyorsan tud menni, hanem hamar meg is tud állni, amiről a Golf R Performance változatából származó fékrendszer gondoskodik a 17 colos féktárcsákkal.
A T-Roc R külsőre is mérgesebb a többinél,
nagyobb légbeömlős lökhárítót, más hűtőmaszkot és eltérő menetfényeket kapott. A kerekei alapból is 18 colosak, de felárért 19 colos is kérhető, 235/40-es abroncsokkal, és hátul kétszer két kipufogóvég sorakozott fel. A csomagot R logós ülések, fémpedálok és fekete tetőkárpit teszi teljessé.