Különleges nyereményjátékra hívnak a városszerte megbújó figurák, de bele kell húznod a Johnnie Walker vagy a Peek & Cloppenburg ajándékokért.
A legismertebb skót whiskymárka sétáló alakja jelen volt az elmúlt két évszázad legfontosabb eseményeinél, és meghódította az egész világot.
Johnnie Walker idén nyáron a magyar főváros utcáit “járja”;
szemfüles járókelőként te is felfedezhetted az emberméretű installációkat, melyek megelevenítik az ikonikus márka évszázadokon átívelő, kalandos történetét. Ráadásul, ha megtalálod, még nyerhetsz is vele!
A Johnnie Walker márka idén ünnepli születésének 200. évfordulóját. Ebből az alkalomból Anthony Wonke filmrendező dokumentumfilmet forgatott a világ legismertebb skót márkájának regénybe illő történetéről, ami mostantól magyar felirattal is megtekinthető online.
A férfi, aki körbejárta a világot (The Man Who Walked the Earth) című alkotás bemutatja mindazokat a gazdasági, társadalmi és kulturális mérföldköveket, melyek igazi ikonná emelték a Johnnie Walkert. Ez az üveg tanúja volt az ipari forradalomnak, Winston Churchill háborús beszélgetéseinek, és még Leonard Cohen és Lady Gaga is énekelt róla – többek között ilyen mérföldköveket mutat be Wonke alkotása.
Ennek apropóján különleges nyereményjátékra hívnak a városszerte megbújó figurák. Nincs más dolgod, mint megkeresni egyet, majd kommentben feltölteni egy képet az installációról a Johnnie Walker Facebook-oldalán található játékposzt alá.
A figurán található QR-kód beolvasásával rögtön meg is nézheted az ikonikus filmet. A játék június 17-től két hétig tart, szóval húzz bele!
A három szerencsés kiválasztott Johnnie Walker-ajándékcsomagokat, vagy 200 000 forint értékű Peek & Cloppenburg-ajándékutalványt nyerhet.
Az installációk a fotókon látható helyszíneken már feltűntek, de azóta megpihentek a Feneketlen-tó és a Bálna környékén, valamint a Margit-szigeten.
Keresd meg őket te is!