2013-ban jó néhány felfrissített klasszikus és ikonikus illat kerül újra az üzletek polcaira.

Hugo Red by Hugo Boss

A Hugo Boss új illatának középpontjában idén a kontrasztok állnak, amit a hideg és meleg között húzódó örök ellentétre alapoztak: a borostyán, a grapefruit és a cédrus melegségét merész módon ötvözték a rebarbara fémes és hideg aromájával.

The Game by Davidoff

A Davidoff új illatának dizájnja kimondottan hatásvadász, bár a pókerzsetonok palackká formálása még közel sem olyan szájbarágós, mint a brand  Champion nevet viselő illatának súlyzót imitáló üvegje. A finom célzások tehát nem tartoznak a Davidoff erősségei közé, de az új parfüm illata mellett mindez teljesen elhalványul. A borókabogyó és az írisz házasításából kialakult fás-fűszeres illat merész és kockázatos, pont, mint a szerencsejáték.

Eros by Versace

Versace illatai egyszerre sugároznak erőt és szexepilt, és ez alól nem kivétel a márka öt év után újra megjelent parfümje, az Eros sem. A görög-római stílusú dizájn mögött szokatlanul csábító illat húzódik meg, mely a mentaolaj, a citrom, az alma, valamint a muskátli gyümölcsös egyvelege. Friss, tiszta illat, egyáltalán nem olyan tömény, mint az először sejtenéd.

Le Beau Male by Jean Paul Gaultier

Első pillantásra könnyű lehet összetéveszteni az új Gaultier-t híres elődjével, hiszen változatlanul megmaradt annak karakteres megjelenése, továbbá szintén azonos a parfüm tervezőjének személye is, aki a szakmájában legendás hírnévre szert tett Francis Kurkdijan. A hasonlóságok sora itt azonban véget is ért, a két parfüm illata ugyanis annyira távol esik egymástól, hogy az utód lazán megérdemelt volna egy teljesen új és eredeti koncepciót. Az új illat szinte téliesen fagyos, mely a menta és a levendula hűs keverékének köszönhető.

Gentleman Only by Givenchy

A Givenchy visszatérője, a Gentleman Only nem kimondottan szerencsés névválasztása senkit se tévesszen meg. A kifinomult illat célja, hogy felidézze a klasszikus értelemben vett férfiasságot úgy, hogy a parfüm 1974-ben megjelent eredeti változatához nyúltak vissza a tervezők. A XXI. századi újraértelmezés maszkulin és fűszeres illat, mély és intenzív fás karakterrel kiegészítve.

És ezt olvastad már?
Négy dolog, amitől nem fogyókúrával kell kezdened az új évet