És az egész brandet megváltoztatták.
A Burger King húsz év után feltűrte az ingujját és változtatott: átalakította a brandet, beleértve a logóját, az élelmiszer-csomagolását és az éttermeit is – ezzel is tükrözni akarják a fejlesztéseiket, például a tartósítószerek kiküszöbölését.
A kaját csomagolását is átalakították, barna, vörös és zöld színeket fogsz mostantól látni, a csomagolóanyagokra pedig az ételek egy-egy tulajdonságát írják rá.
Az új logóból kiszedték a kéket, a citromsárga narancsba hajló lett, a szöveg pedig vízszintes. A étteremlánc szerint a Flame betűtípust az étel formái ihlették – „lekerekített, merész és finom.”
„Sokat tettünk az élelmiszerek minősége érdekében, és úgy éreztük, hogy a vizuális identitásunk frissítésével mindezek köré öltöztetés jelezheti fogyasztóink számára, hogy ez egy márka, amely fejlődik” – mondta Fernando Machado, a Burger King tulajdonában lévő Restaurant Brands International globális marketing igazgatója.
(Fotó: Roberto Machado Noa/LightRocket via Getty Images)