A Remy Martin XO olyan gusztusosan néz ki, hogy azonnal elindulnánk a dél-francia városba, hogy megkóstoljuk.

A Cannes-i filmfesztivál még május 24-ig tart, és ugyan főleg a filmekről szól, most egy kicsit elbizonytalanodtunk. Az exkluzív italokat kedvelők körében közismert, hogy a délnyugat-franciaországi Cognac régióból származó párlatok rendkívüli, intenzív aromával rendelkeznek, és minőségük kategóriájukban kimagasló. Ennek köszönhető, hogy a Rémy Martin már a 20. század elején több uralkodói ház hivatalos beszállítója volt, s később számos híresség kedvelte meg az általuk készített italt – hogy csak Christian Diort, Elton Johnt, Beyoncé-t, vagy Francis Ford Coppolát említsük.

A Rémy Martin konyakház immár 11 éve a Cannes-i filmfesztivál hivatalos beszállítója, és tavaly óta egy limitált szériás XO Excellence Cannes konyakkal lépnek a vörös szőnyegre, melynek kiszerelése és dizájnja tökéletesen illik a világ egyik legnagyobb filmes eseményéhez.

XO EXCELLENCE CANNES 2015

A Rémy Martin konyakház az XO Excellence italának palackját a 68. cannes-i filmes seregszemlére – a mozivászon csillogásától inspirálva – igazán különlegessé varázsolta, hogy a kiváló konyak külső megjelenésében is méltó legyen a vörös szőnyegen felvonuló hírességekhez.

Az XO Excellence Cannes 2015 arany színével hívja fel magára a figyelmet, a hagyományos XO-palack dobozán a filmtekercset idéző dizájnnal.

EAU-DE-VIE, AZ ÉLET VIZE

A konyak (cognac) a világ leghíresebb és legkedveltebb brandyfajtája, nevét a franciaországi Cognac városa után kapta. A bor lepárlásával készített szeszes ital maga a tradíció: a francia jogszabályok szerint a „konyak” nevet csak a szigorú előírások betartói használhatják; ez a garancia arra, hogy a 300 éves gyártási folyamat változatlan formában fennmaradjon. Érdekesség például, hogy a szőlőfajtát, sőt, még a desztillálásra használt rézüstök alakját és méretét is szabályozzák. A bor kétszeri lepárlásának eredménye az „eau-de-vie" (az élet vize), ami színtelen, kb. 70% alkoholtartalmú folyadék. Ez még nem értékesíthető: legalább két évig francia tölgyfahordóban kell érlelni, miközben a benne található alkohol (és a víz) jelentős része elpárolog, és a hordó fájából kioldódó anyagoknak köszönhetően az ital elnyeri jellegzetes borostyánszínét.

A RÉMY MARTIN

Rémy Martin, aki eredetileg szőlőtermelő volt, 1724-ben alapította azt a mára világhírűvé lett céget, amely azóta is családi vállalkozásként működik. Miután 1774-ben további szőlőterületeket vásárolt Cognac városa körül, a család a régió egyik legjelentősebb konyakkészítőjévé vált. Paul Emile Rémy Martin nevéhez fűződik a kentaur-logó, egyenesen 1870-ből, mely több mint száz éve a kifogástalan minőség jelképe. Ki gondolná, hogy a logó Paul Émile Rémy Martin állatövi jegyét, a Nyilast szimbolizálja, továbbá ez a lény személyesíti meg az ember és a természet összhangját.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
43% Igen, de menedzselhető.
46% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés