Egyelőre csak Japánban, és az a nagy kérdés igazából, hogy miért csak most.

Japánban tényleg minden van gasztronómiai szempontból, amit mi Európában alig tudunk felfogni. Kávé ízű ásványvíz, paradicsomos jégkrém, hogy mást ne mondjunk. Egy részét mi is kóstoltuk ezeknek a bizarrnak tűnő ételeknek/italoknak, úgyhogy nem vagyunk meglepődve már semmin. Azon sem, hogy a Coca-Cola alkoholos italt kezdett el forgalmazni Japánban. Azt tudni kell, hogy a chūhai-ok, azaz a dobozos long drinkek nagyon mennek odakint, sőt, egyre jobban, úgyhogy most látta elérkezettnek az időt a cég arra, hogy ő is szeletet kérjen a tortából.

A Lemon-Do citrusos ital háromféle verzióban, 3, 5 vagy 7% alkoholtartalommal került a polcokra 150 jenért, azaz kb. 380 Ft-ért, a receptje természetesen szigorúan titkos, de valószínűleg alattomosan itatja magát, mint a chūhai-ok többsége. Egyelőre nem tervezik, hogy más országokban is forgalmazni kezdik majd, de mivel előbb-utóbb minden japán étel vagy ital átjön hozzánk (legutóbb az Asahi Super Dry került nálunk forgalmazásba például), nem lepődnénk meg, ha pár éven belül itthon is beindulna a chūhai-biznisz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Spórolj időt és pénzt a wigo-val, Budapesten belül vagy kívül!

2015-ben ő volt Miss India Guyana, 2025-ben pedig ugyanolyan gyönyörű

Sarah inspirálni szeretne

További cikkeink a témában
Luxus ízek, felejthetetlen pillanatok – Így válassz tökéletes szeszes italt karácsonyra
Hirdetés