Szerkesztőségileg abban maradtunk, hogy nem tudjuk, mit tolhatnak az Aldi marketingesei, de abból mindenesetre nagyon sokat. A legutóbbi, ma kikerült aranyköpetüktől elvesztettünk párezer agysejtet. Na játékra hívunk: ebből a lenti képből kivágtuk az alul nyomatott „poént”, ami az Aldi munkásságát ismerve csakis valami Rémálom a szójáték utcában lehet. Te pedig próbáld meg kitalálni, mi lehet ez az agyhalál és csak utána görgess le a válaszért.

Íme:

Na amíg gondolkozol rajta, mi lehet a vicc, addig az utóbbi négy napjuk másik két hirdetési gyöngyfekáliáját is megmutatjuk neked.

És ta-ta-ra-raaaa, íme a legújabb és egyben legrosszabb:

Köszönjük Aldi, hogy tikkel tőled a szemünk és nem kellett tizenöt páleszes gyorsítópályán drága pénzen elpusztítani a szürkeállományunk jelentős részét, hanem a hirdetéseiddel ingyen gondoskodtál róla. Tényleg, annyira köszi.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Téli bőrápolás férfiaknak: miért van rá most jobban szükséged, mint valaha?

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

További cikkeink a témában
Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért
Hirdetés