Valószínűleg már te is belefutottál pár Aldi-reklámba, és azóta is azon agyalsz, mit szedhetnek ezek ott. És mennyit. De ha meglátod az összeset együtt, akkor végleg ledobod a láncot. Elég fájdalmas volt ezeket összeszedni, le is léptünk inni.

Hogy maguktól gondolták-e ki azt, hogy ráúsznak a szójátékokra, vagy az Aldi direkt kérte őket, azt nem tudjuk, de sikerült minden képzeletet felülmúlni. Geszti és Sas József szerelemgyerekei ilyeneket hoztak össze. Bár Geszti ezt kikérné magának, joggal.

Itt van együtt egy csomó csábító csoda:

Focis témában is erősek, a Kannaváró azóta mémszlogen lett focis körökben
Ki hitte volna, hogy lehet viccet csinálni a gumiból...?!
Itt a grafikus elengedte a témát a kutya felénél, így egy szellemkutya került a szellemes szöveg mellé
Az anyátok pitáját!
Ugye érted?! Nagy Dolgok
A 90-es évek Hahotái ihlették őket
Na végre egy jó! Ja, nem, ez nem az
Ez egy ilyen szójáték lehet vagy mi
Ez egy elég komoly tímmunka eredménye lehet, úgyhogy tiszteljük az időt, amit beletettek
Tök csinos a nő
A SWAG és a YOLO vásárlásra buzdítja Emőke nénit, a nyugdíjas akciólesőt
A Gyűrűk ura-fanok is be lettek csábítva az Aldiba, megnyugodtunk

 

Ez a legalja. Tényleg
Ez a kedvencünk, ez tényleg jó. Oké, a Pataky-rajongókat elvesztették, mind a nyolcat

Valami ilyesmi történhet a brainstorming közben:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Téli bőrápolás férfiaknak: miért van rá most jobban szükséged, mint valaha?

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

További cikkeink a témában
Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt
Hirdetés