A svéd cég mindig is büszke volt arra, hogy tehetséges dizájnerekkel terveztetik a bútoraikat, de ezúttal egy kicsit fiatalabb gárdához fordultak ihletért.

Tíz szerencsés gyereket kértek fel arra, hogy rajzoljanak olyan lényeket, akiket szívesen ölelnének magukhoz plüssjáték formájában. Ezzel még nincs vége a sztorinak, ugyanis a cég minden eladott játék után egy dollárt/eurót átutal a UNICEF-nek. Valahogy így néz ki a kapitalizmus emberi oldala.

(via)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés