Infláció, növekvő energiaárak, nyersanyaghiány, háború és még sorolhatnánk. A folyamatos válságjelenségek, azaz a polikrízis korszakában korábban sosem tapasztalt mennyiségű nyomás helyezedik a vállalatvezetőkre. Azonban az egyre fokozódó instabilitásban egy dolog biztos: a jó vezető nyomás alatt képes a legjobban teljesíteni, biztosítva nemcsak a piaci stabilitást, hanem az egyre növekvő prosperálást is.

Éppen ezért a 2023-as BrandFestival minden idők egyik legjobb előadói felhozatalának segítségével járja körbe a legaktuálisabb válságjelenségeket, illetve marketing- és menedzsmenttrendeket, hogy a napjaink zavaros valóságában is világosan lássuk döntéseink következményeit.

Mara Dettman: Bartle Bogle Hegarty (BBH) London, Digital Strategy & Content Lead

Az angol gyökerű digitális ügynökséget a kreativitás és a kommunikáció orákulumaként tartják számon. Többször elnyerték az Év ügynöksége címet Cannes-ban, a Campaign magazin hétszer választotta őket az Év ügynökségévé a szigetországban, 2018-ban pedig az Advertising Age reklámszakmai magazin Év nemzetközi ügynöksége elismerését zsebelte be a szingapúri irodájuk.

Meglátásuk szerint elérkezett az idő, hogy a hirdetők az AI-vezérelte eszközök termék- és szolgáltatás javaslataira is figyelmet fordítsanak. A gépekre és a gépi tanulásra nem csak versenytársként, hanem a fogyasztók új kategóriájaként kell gondolni. A folyamatosan fejlődő digitális környezetben az emberi kreativitás a kulcs a zaj leküzdéséhez és célközönség figyelmének megragadásához.

Stoyan Yankov: termelékenységi coach, nemzetközi előadó, könyvszerző és podcaster

Kevés vezető fordít megfelelő figyelmet az erős vállalati kultúra alapjainak kialakítására. Éppen ezért Stoyan Yankov és Cristobal Alonso (a Startup Wise Guys vezérigazgatója) kifejlesztették a PERFORM módszertant: egy bevált eszköz- és stratégiarendszert, amely az erős csapatok felépítésében segíti a szervezeteket. Mára a metodológiát világszerte több száz vállalat alkalmazza eredményesen.

A PERFORM hét olyan területet foglal magában, amelyek gyakran nem kapnak kellő odafigyelést pedig hosszú távon elősegíthetik a cégek sikerességét.

Chris Adams: Green Web Foundation, Executive Director

A Green Web Foundation azon dolgozik, hogy 2030-ra fosszilis mentes legyen az internet. A világ legnagyobb, zöld energiával működő weboldalak nyílt adatkészletét tartják fenn, nyílt forráskódú eszközöket kínálnak a digitális szolgáltatások környezeti hatásainak kezelésére. Támogatják a döntéshozókat, hogy hatékonyan tematizálják a diskurzust, a fenntartható és igazságos internet mellett.

A zöld hosting lényege, hogy több kis, helyben működő szerver helyett egy nagyobb park optimalizálja a fogyasztást, a terheléstől függően. A folyamat akkor válik valóban zölddé, ha egyrészt az áramtermelésbe magújuló energiaforrások vannak bevonva, másrészt, ha a megtermelt energiát a lehető legjobb hatásfokkal használják fel.

BRANDFESTIVAL 2023 – STRONGER THAN EVER

2 nap, 100+ előadó, 700 regisztráció, 22 év. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozójára 2023. november 9-10-én, az ETELE CINEMA-ban kerül sor. Az eseményen nemzetközi szakemberek és hazai előadók a polikrízis és a digitális transzformáció alapgondolatok mentén elemzik a jövőt formáló folyamatokat.

A cikk létrejöttét támogatta a BrandFestival.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Vanessa választhat, hogy dalt vagy forgatókönyvet írjunk neki

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés