Egy csésze kávé nem csak felfrissít, segíti a koncentrálást, de elindíthat egy fontos beszélgetést. Ez az üzleti életben különös jelentőséggel bírhat.

Az október elején végzett, vállalati kávéfogyasztási és vendéglátási szokásokra fókuszáló kutatásból kiderült, hogy a hazai cégek 99%-ánál természetes, hogy üzleti partnereiket az ásványvíz mellett egy csésze kávéval is megvendégelik, 77%-uk kiemelten fontosnak tartja, hogy a kávé jó minőségű is legyen. Ezzel a vállalatok tiszteletüket kívánják kifejezni az ügyfelek és munkatársak iránt (72%), valamint azt akarják üzenni, hogy cégük számára minden tekintetben fontos a minőség. Ráadásul ahol jó kávét adnak, oda a vendégek, üzletfelek is szívesebben térnek vissza – állítja a megkérdezettek harmada.

A kutatásban résztvevő cégek 31%-a szerint egy-egy tárgyalás sikerességéhez a jó kávé is hozzájárulhat, sőt, 34%-uk úgy véli, hogy a kávégép minősége még a cég reputációját is építi. A válaszadók 17%-a rendelkezik kapszulás rendszerekkel, a többség (77%) szemes vagy darált kávéval működő eszpresszógépet használ. Az üzleti keretek közötti kávéfogyasztás fontosságára jellemző, hogy a megkérdezett cégek csak 3%-a nem tart kávégépet.

(Forrás: Nespresso)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés