Egy csésze kávé nem csak felfrissít, segíti a koncentrálást, de elindíthat egy fontos beszélgetést. Ez az üzleti életben különös jelentőséggel bírhat.

Az október elején végzett, vállalati kávéfogyasztási és vendéglátási szokásokra fókuszáló kutatásból kiderült, hogy a hazai cégek 99%-ánál természetes, hogy üzleti partnereiket az ásványvíz mellett egy csésze kávéval is megvendégelik, 77%-uk kiemelten fontosnak tartja, hogy a kávé jó minőségű is legyen. Ezzel a vállalatok tiszteletüket kívánják kifejezni az ügyfelek és munkatársak iránt (72%), valamint azt akarják üzenni, hogy cégük számára minden tekintetben fontos a minőség. Ráadásul ahol jó kávét adnak, oda a vendégek, üzletfelek is szívesebben térnek vissza – állítja a megkérdezettek harmada.

A kutatásban résztvevő cégek 31%-a szerint egy-egy tárgyalás sikerességéhez a jó kávé is hozzájárulhat, sőt, 34%-uk úgy véli, hogy a kávégép minősége még a cég reputációját is építi. A válaszadók 17%-a rendelkezik kapszulás rendszerekkel, a többség (77%) szemes vagy darált kávéval működő eszpresszógépet használ. Az üzleti keretek közötti kávéfogyasztás fontosságára jellemző, hogy a megkérdezett cégek csak 3%-a nem tart kávégépet.

(Forrás: Nespresso)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.