A Kiwi egy lengyel cipőmárka, amelynek a Portraits Completed (Portrék befejezve) című projektje arany- és bronzoroszlánt nyert az idei cannes-i reklámfesztiválon a Print&Publishing (Nyomtatás&Kiadás) kategóriában.

A díjnyertes kampány ötlete egyszerű, mégis nagyon kreatív és látványos volt: híres, történelmi festmények portréalanyaira „adták rá” a maguk tervezte lábbelit úgy, hogy kiegészítették a festmény „hiányzó”, alsó részét. Az így született alkotások önmagukért beszélnek:

Henri Matisse: Kalapos nő
Leonardo Da Vinci: Mona Lisa
Johannes Vermeer: Leány gyöngy fülbevalóval
Raffaello: Önarckép
Vincent Van Gogh: Önarckép
Rembrandt Harmenszoon van Rijn: Önarckép
Pierre-Auguste Renoir: Jeanne Samary portréja
Paul Cézanne: Önarckép barett sapkával
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ezt a két dobozt ne hagyd ki a számításból, ha mostanában tervezel partyhangszórót venni

Miért vennél más autót, ha ennyiért kapsz Hyundait?

Mesterművek még közelebb: a Xiaomi ezzel a telefonnal elérhetővé teszi a csúcskategóriát

A Player kérdése: Milyen eredményt ér el Örményországban a vb-selejtezőn a magyar válogatott?
75% Nyer
13% Döntetlent játszik
13% Kikap
Az ajándékozás új szintje: elegáns, személyes és brutál stílusos
Hirdetés