A Kiwi egy lengyel cipőmárka, amelynek a Portraits Completed (Portrék befejezve) című projektje arany- és bronzoroszlánt nyert az idei cannes-i reklámfesztiválon a Print&Publishing (Nyomtatás&Kiadás) kategóriában.

A díjnyertes kampány ötlete egyszerű, mégis nagyon kreatív és látványos volt: híres, történelmi festmények portréalanyaira „adták rá” a maguk tervezte lábbelit úgy, hogy kiegészítették a festmény „hiányzó”, alsó részét. Az így született alkotások önmagukért beszélnek:

Henri Matisse: Kalapos nő
Leonardo Da Vinci: Mona Lisa
Johannes Vermeer: Leány gyöngy fülbevalóval
Raffaello: Önarckép
Vincent Van Gogh: Önarckép
Rembrandt Harmenszoon van Rijn: Önarckép
Pierre-Auguste Renoir: Jeanne Samary portréja
Paul Cézanne: Önarckép barett sapkával
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ma van a nemzetközi Star Wars-nap, tudjuk, kivel néznénk végig a teljes szériát

Megnyugtató harmónia árad ebből a sintrai házból

További cikkeink a témában