Az ősz első túlórájára olyan marketingeseket hívtak meg, akik a mindennapjainkat meghatározó cégeknél dolgoznak.

Szeptember 25-én, három teljesen különböző karakter érkezik a Cultivo ötkerti kanapéjára, hogy bepillantást nyerjünk olyan mamutvállalatok marketinges életébe, mint a Google, a Samsung és a Viacom (Viva, MTV).

A multinacionális cégek marketingosztályai önmagukban is lebilincselő sztorikat tartogatnak, de ez alkalommal belekukkanthatunk a Google Glassba, megnyomkodunk minden Samsung-terméket, és aztán kiderítjük, hogyan válhat több generáció fogalmává egy tévécsatorna.

A meghívottak: Szelei Szabolcs (marketing director – Google), Büttl Krisztián (head of corporate marketing – Samsung), Lakinger József (head of marketing – Viacom). Ha meghallgatnád őket, aztán beszélgetnél és buliznál, regisztrálj a Cultivo weboldalán!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
37% Igen, de menedzselhető.
53% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés