És hogy miért az? Mert a férficuccokat bombanők reklámozzák. Szeretni fogsz vásárolni.

Mi, férfiak rendszerint utálunk vásárolni, gyűlölünk boltról boltra kullogni, turkálni a göncök között, mert annyi minden más van, amit az ember szabadidejében csinálhat. Például nézhet meccset, lóghat a haverokkal vagy egyéb szabadidős tevékenységeket is űzhet a nőjével.

Webáruházban vásárolni egy fokkal jobb, mert nem kell a tömegben lökdösődni, a plazákba meg egyébként sem teszi be a lábát az ember, ha nem muszáj, de a webshoppingolás is halálunalom, őszintén szólva.

A SmokSho tulajdonosai tisztában voltak ezzel, mert úgy döntöttek, hogy a férfiruhákat és egyéb termékeket is inkább dögös csajokkal adják el a sex sells szellemiség jegyében, mert így esélyesebb, hogy a hímnemű populáció végignézi a kínálatot. És baromira igazuk lett, soha ennyi időt nem töltöttem webshopban. Ott van például a főkép a kanapén elterülő hölggyel, aki – figyelem – egy könyvet mutat be. Ki hitte volna?

Zoknit például így kell reklámozni, ennyi. Nem olyan bonyolult ez a reklámszakma.

Itt éppen egy övet mutat be a hölgy.

Nem láttunk még hatékonyabb hirdetést kulacs témában.

Nadrágtartó, kérem szépen.

Karóra és…ööö… kesztyű.

Na, itt vajon mit reklámoznak? Ha nem találnád ki, akkor súgunk: ébresztőóra. Milyen ébresztőóra, hol?! Ott van az éjjeliszekrényen.

Tudjuk, hogy amikor a női egyenjogúság jegyében éppen eltörlik az ingyen belépőket a klubokba a hölgyeknek, akkor ez a szájt hímsoviniszta, szexista, de szerintünk nem bánt ez senkit, sőt. Rám például eddig a vásárlás minden formájától olyan érzés tört, mintha politikai pártok fizetett hirdetéseit nézném napi 24 órás loopban, de ezentúl másképp fogok viszonyulni a dologhoz.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon