Nem egy lyukat vágtak a padlóba, de már az illúzió is teljesen elég.

A manchesteri Casa Ceramica csempe- és cserépgyártó cég megelégelte, hogy mindig átrohannak a folyosójukon, ezért úgy döntöttek, egy roppant jól sikerült illúzióval nehezítik meg az utat ából bébe. Ami persze csodás marketing is, minthogy csempéket gyártanak. Annyira durván élethű lett, hogy tényleg nehéz lenne átrohanni rajta; instant tériszony, amit nem tudsz leküzdeni.

Problémamegoldásból, marketingből és kreativitásból jeles a vizsga.

(Via: Insider)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés