Lássuk be, egy cipőnél unalmasabb látványt elképzelni sem lehet. Mit tegyen a marketinges kreatív, ha fel akarja dobni kicsit ezt a terméket valami izgalmas, sokakban vágyat ébresztő dologgal? Pontosan ezt.

Az atlantai A Ma Maniere a Diadorával állt össze egy kollekció erejéig, amit ezen a jól bevált, látványos, de nehezen indokolható módon vertek nagydobra.

Igen, ez egy cipőreklám volt.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
12% Naná, és nagyon keményen.
45% Igen, de menedzselhető.
43% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés